Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Διάβαζα σήμερα στον Αντιφωνητή , τους κύριους που έχουν βάλει στόχο να κλείσουν το προξενείο (παρόλο που έχω αμφιβολίες το αν είναι όντος αυτός ο στόχος τους αλλά ..) αυτή εδώ την ανάρτηση http://antifonitis.gr/online/?p=1970 , και μου δημιουργήθηκε αυτή η μεγάλη απορία.
Τελικά , αυτή η μειονότητα εδώ :
Α) Είναι Τουρκική
Β) Ήταν Τουρκική αλλά εξελίχθηκε σε μουσουλμανική
Γ) Αλλάζει όπως μας βολεύει


Να καταλάβουμε και εμείς δλδ , όχι για τίποτα άλλο.

2 σχόλια:

  1. Αυτή η μειονότητα αποτελείται από πολλές μουσουλμανικές ομάδες διαφορετικών Εθνικών προελεύσεων όπως ακριβώς συμβαίνει και στην Τουρκία.
    Συγκεκριμένα στην Θράκη υπάρχουν Ρωμάδες(κατσίβελοι, τσεγγενέδες) , Πομάκοι και Τουρκογενείς. Όλες αυτές οι Εθνικές ομάδες οχι μόνο δεν έχουν σχέσεις μεταξύ τους μορφολογικά-φυλετικά αλλά ούτε και ανέπτυξαν κοινωνικές σχέσεις. Οι Ρωμ είναι περιχαρακωμένοι στους οικισμούς τους, αντιμετωπίζονται ρατσιστικά κυρίως από τους Τουρκογενείς και φυσικά ποτέ δεν έχουν γίνει μεικτοί γάμοι.
    Αυτές οι Εθνικές μειονότητες έμειναν εδώ όταν άρχισε να καταρρέει η Οθωμανική αυτοκρατορία και ο λόγος για τον οποίο οι Τούρκοι είναι αριθμητικά οι λιγότεροι είναι οτι οι Τούρκοι έφυγαν με τις ανταλλαγές των πληθυσμών μετά το 1922, υπό την εποπτεία του ΟΗΕ ενώ οι Ρωμ και Πομάκοι θεωρώντας τους εαυτούς τους ντόπιους έμειναν στα εδάφη τους. Γι αυτό δεν υπάρχουν Τούρκοι στην Καβάλα, Σέρρες, Δράμα, διότι έφυγαν με τις ανταλλαγές πληθυσμών και φυσικά εκεί δεν υπήρχαν πομάκοι για να Τουρκοποιηθούν εκ των υστέρων.
    Τώρα για το αν όλοι αυτοί είναι Μουσουλμάνοι μάλλον ωφείλεται στο οτι οι Αλεβίτες διώχθηκαν από τον Φασιστοκεμάλ με αποτέλεσμα σήμερα αυτοί να θρησκεύονται μυστικά, η ορεινή Ροδόπη κρύβει αρκετούς μυστικούς τεκέδες Αλεβιτών από τους Σουνίτες φυσικά και όχι από τους Χριστιανούς, άλλωστε και ο Μεγάλος τεκές στην Εκτενεπόλ είναι Αλεβίτικος, πράγμα που φανερώνει πως μάλλον δεν ήταν όλες οι μειονότητες Μουσουλμανικές.
    Πάντως συγχαρητήρια που είσαι αναγνώστης του Αντιφωνητή όλο και κάτι διαφορετικό θα γνωρίσεις για να ανοίξουν τα ματάκια σου από την χρόνια προπαγάνδα της μητέρας Τουρκίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα αυτή είναι η διαφορά μας . Διαβάζω κάθε τι που βρίσκω και κρίνω. Και αν περίμενα από αυτό το φυλλάδιο να μου ανοίξει τα μάτια θα ήμουν ένα φασισταρίο και τίποτα άλλο.
    Ευτυχώς έχω βγάλει τις παρωπίδες μου προ πολλού .
    Επίσης δε νομίζω να μπορώ συνεχίσω την συζήτηση με κάποιον που δεν έχει καταλάβει το τι είναι οι Αλεβίτες και τους θεωρεί ως μέλη μιας άλλης θρησκείας . 

    ΑπάντησηΔιαγραφή