Το τι κάνουν κάποιοι «δημοσιογράφοι» για λίγα παραπάνω, 17,5 για την ακρίβεια , νούμερα τηλεθέασης δεν περιγράφεται. Καλοστημένα σενάρια που βασίζονται σε φήμες που προέρχονται από διάφορους τοπικούς και μη παράγοντες, με ομιλητές κάποιους σοβαρούς ανθρώπους αλλά και προβοκάτορες που δεν χάνουν τέτοιες ευκαιρίες.
Ο λόγος βέβαια για τον αθέατο κόσμο του Κώστα Χαρδαβέλα που ανακάλυψε τα εθνικά θέματα που αποδείχθηκαν ότι κάνουν καλύτερα νούμερα από τα ΑΤΙΑ και τα φαντάσματα. Εθνικά θέματα χωρίς την ευλογημένη μας Θράκη δε γίνεται.
Η αφορμή για την εκπομπή ήταν η δήλωση του πρώην πρέσβη Χρίστου Ζαχαράκη στην προηγούμενη εκπομπή , ότι κατά την άποψή του το όλο παιχνίδι των ελληνοτουρκικών σχέσεων δεν θα παιχτεί στο Αιγαίο που φοβούνται οι περισσότεροι αλλά στην Θράκη.
Το τι ακούστηκε σ’αυτή τη σοβαρή και εξειδικευμένη εκπομπή που πρόβαλε το ALTER στις 3-11-2009 δε μπορεί να περιγραφεί. Κάποια στιγμή νόμισα ότι όντος ζούμε στην Τουρκία και όχι στην Ελλάδα.
Στην διάρκεια της εκπομπής προβλήθηκαν ακόμα ρεπορτάζ που προέκυψαν από μια δεκαήμερη αποστολή του δημοσιογραφικού tim της εκπομπής στην Θράκη, στα οποία μίλησαν μεταξύ άλλων ο Ξανθιώτης βουλευτής Τσετίν Μαντατζή, ο ψευδομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Αχμέτ Καρά, οι εκδότες Πάνος Παπαδόπουλος και Τένης Καμαρίδης καθώς και ο τοπικός Μπερλουσκόνι.
Ο δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Κοτσάκης, παρουσιάστηκε ως “στρουθοκάμηλος” γιατί τόλμησε να πει ότι «20.000 εισβολείς» (πόσοοοοο ; )από την Τουρκία, που ήρθαν «με τουρκικές σημαίες» για να ψηφίσουν στις εθνικές εκλογές , κατά Χαρδαβέλλα, , είναι μουσουλμάνοι Έλληνες ετεροδημότες.
Όσο για τον πρέσβη κ. Αλεξανδρή που μίλησε για ειρηνική συνύπαρξη χριστιανών και μουσουλμάνων στην Θράκη, στους υπότιτλους οι άνθρωποι του ρεπορτάζ, είχαν βάλει τις λέξεις «εδώ γελάνε».
Προβλήθηκαν τα χιλιοπαιγμένα βίντεο του ΝτεΝτέ και του εκλεγμένου μουφτή , ενώ αναζητήθηκε και ο ρόλος της «Ziraat Bankasi» έπειτα από τις καταγγελίες ότι πήρε ουσιαστικά παρανόμως την άδεια στην Κομοτηνή και ότι χορηγεί μεγάλα δάνεια για αγορά από μουσουλμάνους ακινήτων σε διπλάσιες τιμές από τις κανονικές τιμές, προκειμένου να αποκτήσουν οι μειονοτικοί κυριότητα σε όλο και μεγαλύτερες εκτάσεις στην Θράκη.
Πού βρε παιδιά; Αν αληθεύει αυτό θέλω και εγώ να πάρω πίσω αυτά που πούλησε άρον άρον ο παππούς μου αλλά και αυτά που χάθηκαν στην απαλλοτρίωση των τεράστιων εδαφών , που κατά σύμπτωση τα είχαν οι άνθρωποι της μειονότητας . Πριν τα προβάλουμε όλα αυτά κύριε Χαρδαβέλα καλό θα ήταν να ρίχναμε μια ματιά στη μετακίνηση των εδαφών μεταξύ των μουσουλμάνων και χριστιανών τα τελευταία 10-20 χρόνια.
συνεχίζεται
Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου