Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Ήρθαν οι εκλογές και μας θυμηθήκαν πάλι.

Ο λόγος , για όλα τα κόμματα αλλά και τους ψηφοθήρες τους που πήραν σβάρνα τα χωριά της μειονότητας, με πολλές υποσχέσεις αλλά και καμαρώματα για τις δήθεν αγώνες που έδωσαν αλλά και για αυτά που δήθεν κατάφεραν. Μάλιστα έχουν πέσει σε τέτοιο επίπεδο που ο καθένας τους αρπάζει το κάθε τι (δήθεν πάλι) καλό που έγινε και το παρουσιάζει ως δικό του κατόρθωμα . Ο κόσμος που τους ακούει, το τι θα κάνει στην κάλπη ελπίζουμε να το έχουν καταλάβει και να έχουν ξυπνήσει.
Θα επιστρέψουμε στα πολιτικά της μειονότητας πάρα πολλές φορές ως τις εκλογές , τώρα να περιμένουμε και να τους ακούσουμε και από κοντά, για να μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας αλλά και τον σφυγμό του απλού λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου