Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13/4 το συμπόσιο της κοινότητας νέων του συλλόγου επιστημόνων της μειονότητας με θέμα «Ο ρόλος των νέων στην πολιτική» και «Επιχειρηματικότητα και νεολαία» .
Η γλώσσα του συμποσίου σαφέστατα ήταν στην τουρκική γλώσσα . Το ερώτημα είναι ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ . Γιατί αυτό που έγινε δεν έγινε και με την συμμετοχή των νέων επιστημόνων και μη από την πλειονότητα; Γιατί δεν προσκάλεσαν και έναν πανεπιστημιακό από την πλειονότητα; Γκετοποιούμε τους εαυτούς μας και ζητάμε και τα ρέστα.
Οι πληροφορίες μας λένε ότι σχηματίστηκαν αυτές οι απορίες και στους συμμετέχοντας αλλά και διοργανωτές που παρέλειψαν «άθελα» τους μια τέτοια συμμετοχή .
Να δούμε την συνέχεια παρακαλώ!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου