Τώρα τελευταία , από το ΕΛΜΕ Ροδόπης αρχικά , από διάφορα ΜΜΕ μέχρι και από τον γενικό γραμματέα Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής του υπουργείου Εσωτερικών ακούσαμε για την καραμέλα της κατάργησης της μειονοτικής εκπαίδευσης. Δε θα ασχοληθώ καθόλου με την σκοπιμότητα τέτοιων ειδήσεων που μοναδικό σκοπό έχουν να θολώσουν τα νερά. Βέβαια γνωρίζω και εγώ ότι η εκπαίδευση που παρέχεται μέσο των μειονοτικών σχολείων δεν είναι κατάλληλη και θα προτιμούσα μια αναβάθμιση της με ότι συνεπάγεται αυτό. Αλλά…
θα συμφωνήσω με την ιδέα της κατάργησης της και ενσωμάτωση των παιδιών στα γενικά δημόσια σχολεία αν και μόνο αν, καταργηθούν τα θρησκευτικά από τα δημόσια σχολεία αλλά και η πρωινή προσευχή και αν αλλάξει το μάθημα της ιστορίας που δεν περιέχει απλά το μίσος για τους γείτονες αλλά και το καλλιεργεί.
Είναι γνωστό βέβαια ότι τα μισά τουλάχιστον παιδιά της μειονότητας είναι τουρκογενείς και όλα είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα . Πώς θα καθίσουν στα ίδια θρανία αυτά τα παιδιά με τους χριστιανούς συμμαθητές τους ακούγοντας για τις "αγριότητες" των προγόνων τους. Με τι μάτι θα τα δουν τα άλλα παιδιά; Ας φτιάξουμε τα δικά μας σχολεία πρώτα και πρωτίστως την κοινωνία, ώστε να δέχονται το διαφορετικό, να είναι ανοιχτοί στο κάθε τι "άλλο" , ας σταματήσουμε να κυνηγάμε δασκάλους και νηπιαγωγούς επειδή τόλμησαν να πούνε κάτι για το "άλλο", ας αλλάξουμε τα βιβλία μας για να γράφουν απλά την ιστορία και όχι να δαιμονοποιούν , ας μάθουμε να ζούμε μαζί και να προπορευθούμε μαζί με το διαφορετικό και επιτέλους να σταματήσουμε να προσπαθούμε να αλλάξουμε το διαφορετικό για να μοιάσει σε μας , ας το δεχτούμε όπως είναι…. Και τότε θα δούμε όλα να διορθώνονται από μόνα τους…..
Μέχρι τότε……….. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου